Härliga december!

Men var är frosten och snön??? Jag vill ha VINTER!!! Här regnar, blåser och är grått mest för jämnan känns det som. Hoppas innerligt på lite snö till jul iaf.

Igår hade vi julgodisstök. Lika roligt som vanligt och en massa gott gjorde vi. Puffkola, rockyroad, knäck, sockerringar, wienernougat mm. Mat hann vi äta oxå och vi var i kyrkan och tittade/ lyssnade på Loke och hans förskola samt luciakröningen. Högtidligt och jag satt i första bänkraden, det har nog aldrig hänt förut... Men loke var lite ledsen och ville inte vara med så jag gick med honom fram o fick bästa platsen!

Just nu när jag skriver sitter jag och klappar katten dom njuter skönt. Kolla bara bilderna :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0