Förberedelsen är igång...

Jaha nu sitter jag här. Ca tre timmar till Jens och Karins bröllop. Målat naglarna precis, en sista lackning. Ska klippa och klistra lite till oxå. Sen är alla lappar klara till det stora uppdraget, därefter blir det dusch i lugn o ro påklädning o sminkning.

Lite smånervös. Särskilt efter min dröm i morse där jag hade fått total tunghäfta. Jag kunde inte säga ett ord och Emelie hade fått sköta allt själv. När desserten närmade sig sitt slut vaknade jag till liv och jag kom inte ihåg nåt som hänt :-( Men jag är säker på att allt kommer gå galant! Känner mig både väl förberedd och inte förberedd alls...

Denna vecka har vi inte gjort så mycket. Åke hade en riktig Karl-förkylning i början på veckan och loke var oxå sjuk han kräktes natten mellan mån - tis. Så vi har hållt oss här hemma i väntan på att fler skulle bli dåliga. Men inte så nu hoppas jag att faran är över ( för denna gång iaf) det kan ju komma i flera omgångar det där.

På måndag börjar ordningen igen men sovrutiner och annat. Ganska skönt. Även om jag älskar att bara vara :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0