Funderar

På att gå tillbaka till min gamla blogg igen, inte för att jag tror att jag kommer skriva mer ofta utan för att jag helt enkelt trivdes bättre med den. När jag går tillbax och kollar så känns den mer jag. Så jag flyttar nog över de få inlägg jag gjort här till

www.femifamiljen.bloggagratis.se

Igår träffade jag mina tystnadssystrar, de som jag var på retreat ihop med. Mycket trevligt o en del djupa samtal om livets allvarligheter. Det blir snart en träff igen och en förhoppning om retreat till hösten igen.

Jag har jobbat några veckor på nya jobbet och det fungerar bra. De är öppna och glada och sugna på framtiden.

Nu ska jag lämna Tuva hos kusin Fridolf och åka hämta en släpkärra hos mamma. Idag är stora slänga trädgårdsskräp - dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0